Dinero regnskabsprogram – Det bliver ikke nemmere

(Artiklen indeholder reklamelinks)

Dinero regnskabsprogram til iværksættere og mellemstore virksomheder

– Regnskabsprogrammet Dinero – Er nok tidens nemmeste og mest overskuelige bogholderisystem. Du kan starte op med en gratis version, der gør dit regnskab ligetil at at komme igang med – Vi snakker altså det nærmeste man kommer på et automatisk bogholderi‎.

Det er blevet kendt på rekordtid, primært fordi det er meget nemt at bruge, men også fordi kendte iværksættere med god grund, priser det højt til skyerne. Der er i skrivende stund mere end 170.000+ danske brugere.

Regnskabsprogrammet er effektiv til fakturering, moms og bogføring – og holder dig konstant underettet om dine midler, fakturaer og udestående – Det gør at det er utrolig nemt at følge med i den daglige drift.

Dinero app
Er du på farten, er der måske brug for at gemme en kvittering i ny og næ. Her kan Dinero app være et handy værktøj, da du med det samme kan scanne kvitteringen og bogføre den uden de store regnskabskundskaber. Samtidig han du holde et vågent øje med virksomhedens nøgletal og dine kunders betalingsvilje.

Dinero findes i en gratis version uden begrænsninger (Starter) og i en Premium version. Der følger desuden chat-support med deres løsninger.

Visma som ejer
Som led i at være førende indenfor regnskabsprogrammer til små og mellemstore virksomheder i Danmark, har IT-koncernen Visma købt Dinero. Visma er en stærk norsk regnskabskoncern der satser på at yde en god service til iværksættere og mellemstore virksomheder.

Gør hverdagen enklere din bogholder eller dig selv. Her kan du tjekke regnskabsprogrammets mange funktioner – Klik her